donderdag 30 juni 2016

Leonora en Charlie

De Leonora Sweater uit editie 5 van LMV (2015) wou ik al lang eens maken, en ook het voorziene stofje van Chat Chocolat lag al geruime tijd ongeduldig te wachten in mijn kast, zonde! 





Omdat mijn kleuter in september naar het eerste leerjaar gaat, wou ik voor hem voor zijn laatste dag op de kleuterschool nog iets nieuws maken. Het werd een Charlie van Zonen 09, een exemplaar dat hier al maanden geknipt lag, een UFO, jawel.





Tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. Hele mooi die leonora. De stofjes van Chat chocolat zijn prachtig! Ook de Charlie is erg mooi. Wij hebben ook mogen ervaren hoe speciaal het is als ze de kleuterschool verlaten. Dat doet toch wel iets met je als mama vond ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, vooral als er geen kleuter meer volgt! Bedankt!

      Verwijderen