dinsdag 2 februari 2016

Hoeveel keer slapen nog?

Mijn 5-jarige telt meermaals per dag af naar het verjaardagsfeestje van een vriendinnetje dat weldra 6 wordt. Morgen is het gedaan met tellen, oef! Ik maakte voor de 6-jarige het full-option vakantiekussen met de duidelijke handleiding van 'byevamaria', een Pinterest-projectje. De zakken in het kussen zijn ideaal om er de tekening van zoonlief in te stoppen!


Voor Conrad maakte ik voor het eerst de Leather Sweater uit La Maison Victor met een stofje van Andrea Lauren. Een eenvoudig, mooi patroon, en ondertussen terecht een echte hit in zelfmaakland.



Tot de volgende keer!

5 opmerkingen:

  1. Zowel het kussen als de trui zijn geslaagd! Dat eerste staat al zoooooooooo lang op mijn to sew-lijstje maar het kwam er nog steeds niet van. Voor mijn meisjes maakte ik onlangs ook de leather sweater en het patroon en de trui werden hier gesmaakt. Zo zullen er nog volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je, ik houd wel van zo'n snelle projectjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die leeskussens zijn tof hé, ik maakte er zo eens eentje voor mijn metekind haar verjaardag. En die leathersweater, die wil ik al zo lang eens maken, maar je kent het wel hé, iets met plannen en tijd en te veel van het ene en te weinig van het andere :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat ken ik, ik word wel altijd blij van die kinderprojectjes, ik jaag mij er wel niet meer in op, er liggen hier momenteel 3 dingen geknipt en 2 breikwerken halverwege, maar nu en dan een uurtje en dan geraakt er wel weer iets af ...het is wat het is ...

      Verwijderen
    2. Breiwerken dus ...nog niet wakker precies:)

      Verwijderen