donderdag 22 oktober 2015

Engelachtige paardjes ...

Ondertussen is het al bijna een week geleden dat Tine van de blog Piepow mij kwam ontvoeren om samen naar de booklaunch te gaan van het boek '200 jurken' van Evelien Cabie. Wat een leuke avond was me dat zeg! Ik zag heel veel sympathieke blogsters die ik al een tijdje volg en ik maakte ook kennis met nieuwe namen en nieuwe gezichten, altijd leuk hé.
Helaas pindakaas, deze blogpost gaat nog niet over een jurk uit dat boek, oh duurde elke dag maar 48 uren, ik zou wel weten wat gedaan!
In drukke tijden grijp ik graag terug naar een patroontje dat al klaar ligt voor een projectje dat snel in elkaar zit.
Mijn 8 -jarige liet onlangs haar oog vallen op een stofje van Veritas met engelachtige paardjes. Ik haalde mijn patroon van het 'betoverende winterkleedje' uit het Femma-boek uit de kast en het kleedje zat in een mum van tijd in elkaar!




Op naar het volgende projectje!

17 opmerkingen:

  1. Super om ontvoert te zijn dr Tine! Ik moest helaas NEE zgg omdat ik me niet had ingeschreven! Dom van me!
    Mooi kleedje & een stralende dochter! Perfect dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was ook niet ingeschreven, maar iemand had afgebeld en zo lukte het nog! Dat was nogal eens een leuke verrassing, dankzij Tine!

      Verwijderen
  2. Amélietje wordt echt wel groot he!!! Mooi hoor met haar paardenkleedje... en ik moet zeggen dat die booklaunch er mij wel de moeite uitzag. Je had veel geluk om er bij te kunnen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik zie onze dochters daar nog staan in het 2de kleuter voor hun eerste tennislesjes, het gaat véél te snel! Hopelijk wordt er nog eens een bijeenkomst georganiseerd in de buurt, jij zou je daar ook geamuseerd hebben!

      Verwijderen
  3. Wat staat ze er mooi mee en ze straalt van trots, daar doe je het voor he!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, inderdaad, een tevreden dochter is een blije mama!

      Verwijderen
  4. Paardjes zijn altijd een succes! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke jurk. Ze staat er echt bij als een model he, grappig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige jurk, ze staat er super mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, jij was daar ook zeg! En zeggen dat ik nog stond te kletsen met Tine... zat jij daar dan ergens bij?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zat naast Tine en was aan een hippe senior aan het uitleggen hoe ze al die mensen kon volgen via 'Bloglovin', er kunnen nog wat leeftijden bij op zo'n meeting, zeker weten ...

      Verwijderen
  8. Ik speelde met plezier van ontvoerdertje :-)
    Lilith zou dat stofje ook heel tof vinden, peis ik.

    BeantwoordenVerwijderen