vrijdag 3 april 2015

Merry-go-round

Tijdens de naaiclub van januari startte ik met de Merry-go-round uit Homemade Mini Couture. Ik maakte een 6 jaar voor mijn 4-jarige. Het hemdje is lang aan de mouwen, maar lang zal dat niet duren. De knopenpat had ik versmald na de breedte van het VP vergeleken te hebben met de breedte van het voorpand van de Gingerbread, maar achteraf was dit eigenlijk niet nodig, volgende keer volg ik dus gewoon het boek.
Gisteren maakte ik enkele foto's en dat was lachen geblazen ...

Eerst een beetje verstoppertje spelen ...
                                   


   Mijn kip wil eitjes mama ...


                                                 
 Bloempjes plukken ...



    Mag mijn plantje ook op de foto?


                                       
    Zouden er al eitjes liggen of moet ik kuikentjes zoeken?


         
Bezoekje brengen ...



Op stap in het bos ...



    Maak jij maar foto's, ik ga een beetje voetballen hoor.

 

     Oepsie, ik denk ... dat de bal bij de buren ligt!





2 opmerkingen:

  1. Hij is heel leuk geworden, ik was erbij toen in januari bij de beginfase :-) en had toen nog geen idee hoe het eindresultaat verwacht werd.
    Wel, heel geslaagd als je het mij vraagt!

    BeantwoordenVerwijderen